esküvők, céges rendezvények

partyzenekar

Gyakran Ismételt Kérdések

 

Milyen adatok szükségesek egy pontos árajánlat adásához?

Legfontosabb információ a pontos dátum és a helyszín. Továbbá hány fős rendezvény, mettől-meddig tart, milyen speciális igények vannak. Csak így tudunk teljes körű árajánlatot adni.

 

Telefonon vagy inkább e-mailen kérjenek árajánlatot?

Javasoljuk az e-mailt, a telefont a további egyeztetésekhez ajánljuk.

 

Duó vagy trió?

Már duó a felállásunk, azonban kivételes esetben trióban is vállalunk fellépéseket.

 

Milyen stílust játszotok még a latinosabb hangzás mellett?

Tánczenét játszunk, tehát mindent, amire táncolni lehet a rock and roll-tól a disco-n át a magyar slágerekig, és persze a mulatós sem maradhat ki. Minden korosztályra odafigyelünk zenei ízlésben.

 

Honnan tudjátok, hogy mi az igény?

Az első menet általában egyfajta puhatolózás, minden stílusból játszunk egyet-egyet így látjuk mire vevő a közönség. Ha például a latin dalra mindenki leül, akkor ezt a stílust nem erőltetjük az éjszaka folyamán. A vendégek igényeit szolgáljuk ki. Büszkén mondhatom, hogy eddig csak pozitív visszajelzések érkeztek.

 

Milyen rendezvényeket vállaltok?

Többek között céges bulik, születésnapi partyk, esküvők, Valentin napi- és nőnapi bálok, szilveszteri bulik zenekarjai voltunk. Léptünk fel már számtalan étteremben, szabadtéren, művelődési házban, ötcsillagos szállodában, elég széles a skála. Minden olyan rendezvényen vállalunk fellépést, ahol igénylik a zenét, szeretnének mulatni, jól érezni magukat az emberek. Legyen az céges vagy magánrendezvény.

 

Milyen standard igényetek van, mint zenekar a helyszínnel kapcsolatban?

A helyszínen áramellátás és min. 4nm szükséges a technikának, fedett és szélvédett helyen. Átöltözés, pihenés, értékmegőrzés miatt  zárható öltözőt is kérni szoktunk, egy egész estés buli alatt át szoktunk öltözni egyszer. Személyzeti étkezés, mi nem iszunk alkoholt, rendezvény alatt csak kávét, üdítőt, ásványvizet fogyasztunk.

 

Mit hoztok Magatokkal a fellépésre?

Teljes mértékben Mi biztosítjuk az összes technikai felszerelést a professzionális hang-, fény-, és látványtechnikát. Nagy hangsúlyt fektetünk minden apró részletre.

 

Mikor érkeztek a helyszínre?

Minimum 2 órával a fellépés kezdete előtt már a helyszínen vagyunk. Mire az első vendég megérkezik, Mi már a fellépő ruhánkban, zenélésre készen állunk.

 

Mitől függ a fellépti díj?

A fellépti díj tartalmazza a teljes hang-, fény-, és látványtechnika beszerelését a helyszínen és az igény szerinti időtartamra a zenét, majd a technika leszerelését. Mivel Budapestről indulunk így vidék esetén a fellépti díjra még rájön az útiköltség, ez km függő.

 

Kevesebb technika, olcsóbb ár?

A teljes hang-, fény-, és látványtechnikai felszerelésünket minden fellépésre magunkkal visszük, ez nem jelent plusz költséget. Volt, hogy megkérdezték, amennyiben egy hangfallal és lámpával kevesebbet vinnénk, akkor mennyit engedünk az árból, erre a válaszunk, hogy Mi a teljes felszereltségünkkel vagyunk a Malibu-mmm partyzenekar, nem viszünk kevesebb technikát.

 

Mi jelent számotokra egy jó buli?

Ha minél többen táncolnak, énekelnek Velünk és a végén mindenki elégedetten távozik. Az is elismerés számunkra, amikor egy megrendelő baráti társaságából több mindenkinek is Mi zenélünk az esküvőjén és erre már nem egyszer volt példa. Céges bulik esetében is az a legjobb visszajelzés, ha évről-évre minket választanak. Többen választottak azért, mert már élőben hallottak minket, ott voltak egy bulin, ahol Mi játszottunk. Ezért ajánljuk fel mindenkinek, hogy lehetőség esetén jöjjenek el Minket élőben meghallgatni.

<

06/20 936 8835

malibummmpartyzenekar@gmail.com